vineri, 17 aprilie 2009

Iasomie

Acum 2 zile am avut surpriza ca un coleg de liceu, Tiberiu, sa ma apeleze in ideea ca daca tot scriu despre flori, poate am idee de unde ar putea achizitiona pentru gradina iasomie.

Cum era normal, m-am grabit sa caut, dar lipsa totala de inspiratie n-a produs nici un rezultat. Asa ca l-am anuntat ca pana seara sa ii zic unde ar putea gasi. Am avut eu pe loc o idee, dar am zis sa vad poate sunt ceva sere pe undeva, caci se schimba pretul si se vinde oarecum direct de la producator...

Restul zilei l-am petrecut afara sau in casa, cu mama, cu Teo, o zi normala fara prea multe chiote, lasand creierul sa se odihneasca. Rezultatul? Dupa ce m-am adunat de pe drumuri, cu fata langa mine, in 5 minute am gasit sera cu pricina si am dat raspunsul prompt (nu doar in Hornbach se gasesc rasaduri, nu?).

Va doresc flori frumoase si gradini inmiresmate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu