joi, 23 aprilie 2009

PARADA MIRESELOR!!!!





Eeeee, pentru ca tot nu am timp liber, m-am inscris la Parada Mireselor sau Bride Parade, eveniment unic in Romania si care sa speram ca va ramana in fiecare an ca o constanta. De ce? Pentru ca de cand am ajuns dimineata dupa nunta acasa si mi-am dat jos rochia (pe 17 octombrie 2006), mi-am dorit sa o mai pot purta macar o data, sa ma mai simt o data la fel de frumoasa (ca am fost frumoasa, na! bine, nu mi-a trecut de tot...), sa fiu eleganta si lumea sa intoarca ochii dupa mine.

Asa ca, parca visele mi-au fost ascultate. Se organizeaza acest eveniment pe 17 mai (cand noi avem un botez, piciul nasului de cununie si e si ziua unei colege dragi de serviciu - Stefania) iar pentru ca Radu oricum are ceva treaba deci nu va fi acasa si pe Teo trebuie s-o pasez la mama, m-am inscris ca participanta si voi merge si eu pe Bulivar...

Daca va doriti la fel de mult ca si mine sa mai fiti o data mireasa sau va pregatiti pentru nunta (pana la urma, repetitia nu strica niciodata), va astept alaturi de mine.

Ma voi face iar frumoasa, tocuri, coc, bijuterii si voi defila doar asa, ca sa ma simt bine... Nu ma supar daca veniti doar sa ma vedeti cum imi petrec timpul liber altfel decat majoritatea!

Va pup si va doresc o primavara frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu