miercuri, 15 aprilie 2009

Pietre..????

Sau de unde se mai poate procura materie prima pentru gradina (imprejmuirea copacilor, aranjamentelor florale, fantani, lacuri, cascade etc.). Si la alegere, dupa gust!

Stiti o parte din voi ca saptamana trecuta, de luni pana vineri (6-10 aprilie), am fost cu Radu si Teo intr-o mini-vacanta la Baile Herculane (o sa dedic un post intreg acestei frumoase iesiri). E! cu ce credeti ca am venit acasa? Pe langa amintiri, putin bronzol, nervi calmati, liniste in suflet si alte alea? CU 2 PIETRE SUPERBE! Luate din locul in care ne-am aventurat 2 zile la gratar, doar noi 3. Mi s-au parut foarte frumoase, cu desene deosebite, sunt maricele, iar gandul la cumetri Silvia si Dani (care isi amenajeaza putin cate putin gradina si o fac cu incredere si bucurie) m-a facut sa le iau dupa mine la Bucuresti. Ce frummos le-ar sta unor astfel de pietre (una e marmura cealalta gresie) sa imprejmuiasca noile achizitii Thuja, de exemplu... Pe langa ca sunt insa foarte frumoase ude (de aici am ajuns sa ma gandesc la o cascada sau un havuz alb complet!) sunt atent slefuite de apa. De Cerna.

Ca omul, m-am apucat sa le fac poze... Si pe masura ce mai faceam un pas, mai descopeream noi texturi, forme, culori ce seamana cu pielea de sarpe, cu oul de bibilica... Ce este iarasi foarte interesant este ca o astfel de materie prima iti va da unicitate si culoare ansamblului, va ornamenta altfel gradina sau coltul amenajat si va fi inca un aport la ceea ce iti doresti sa faci cu forte proprii.

Astfel de fire de apa sunt peste tot, conteaza insa sa casti ochii.... De la Busteni la Cheia, din Moldova pana in Banat, toate revarsarile de apa sau debitele marite au largit albiile si au adus pe uscat pietre frumos ornamentate, din materiale diferite (gresie, marmura, bazalt, calcar, aglomerari etc.) astfel incat iti poti gandi singur pata de culoare din gradina.

In speranta ca nu ma veti cataloga drept nebuna, va arat pietrele care mi-au starnit imaginatia...

3 comentarii:

  1. Acum eu ce sa zic?! Prieteni nebuni ai; si se spune ca "cine se aseamana, se aduna"... concluzia este absolut evidenta! Pietrele sunt dementiale! Is it for me...? Really me...? (Donkey din Shrek, hehe)

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca ai citit, sunt doar 2.... cea in tabla de sah
    si cea ovala neagra
    si , it's for you!!! :)) (pacat ca erau in porbagaj, am uitat sa ti le dau ieri...)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Da, am citit ca toate-s numa' doua! :))

    RăspundețiȘtergere